De verzendkosten onder de 75 euro exclusief BTW:
Nederland
België en Duitsland
Boven de 75 euro zijn de verzendkosten gratis!
Ja, wij leveren voornamelijk naar Nederland, België, en Duitsland. Maar bezorging is ook mogelijk naar de volgende landen:
- Andorra
- België
- Bouvet
- Denemarken
- Duitsland
- Faeröer
- Finland
- Frankrijk
- Gibraltar
- Griekenland
- Hongarije
- IJsland
- Ierland
- Italië
- Liechtenstein
- Luxemburg
- Malta
- Monaco
- Nederland
- Noorwegen
- Oostenrijk
- Portugal
- San Marino
- Spanje
- Spitsbergen en Jan Mayen
- Vaticaanstad
- Verenigd Koninkrijk
- Zweden
- Zwitserland
Dan is het belangrijk dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt via ons telefoonnummer of e-mail. Zodra een pakketje verzonden is, kunnen we helaas het verzendadres niet meer wijzigen.
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
Als je een vraag hebt over een product, kun je deze op verschillende manieren stellen. Je kunt contact met ons opnemen via e-mail, telefonisch, of door het invullen van het contactformulier op onze website. Vermeld duidelijk om welk product het gaat, zodat we je vraag zo snel en accuraat mogelijk kunnen beantwoorden.
Ruilen of retourneren
Het retourneren van producten is eenvoudig en gaat als volgt:
Stap 1: Meld je retour aan via ons retourportaal.
Stap 2: Selecteer het product dat je wilt retourneren. Let op: vanwege strenge hygiëne-eisen kunnen gel- en gelpolish producten helaas niet geretourneerd worden.
Stap 3: Stuur het product terug via de door jou geselecteerde vervoerder.
Stap 4: Na enkele werkdagen ontvang je het bedrag van je retour terug.
Volg deze stappen voor een vlotte afhandeling van je retour.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.